Sayfa yükleniyor

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi


ÇAĞRI MERKEZİ SİZİ DİNLİYOR…
İnsan odaklı hizmet anlayışını kendisine ilke edinen ve bu doğrultuda çalışmalar gerçekleştiren Çanakkale Belediyesi yürüttüğü projeler kapsamında son olarak “Çağrı Merkezi'ni” kentlilerin kullanımına sundu.
Bilgisayar teknolojisi kullanılarak hizmetin sunuş yöntemini kentlinin yaşamını kolaylaştıracak şekilde değiştiren Çağrı Merkezi Projesi, klasik yöntemin dışına çıkarak kentlinin şifai taleplerini bir iş emrine dönüştürüyor. Kentli talepleri telefonla konuşma süresi içerisinde çağrı merkezi personelince bilgisayar sistemi üzerinden ilgili birime gönderilmiş oluyor.

ÇAĞRI MERKEZİ SİZİ TANIYOR…
Çanakkale Belediyesi tarafından Nisan ayında kentliye hizmet vermeye başlayan Çağrı Merkezi, sistemsel özellik gereği kayıtlarında bulunan kentlileri ismiyle hitap ederek karşılıyor. Kişi tanıma özelliği sayesinde TC Kimlik numarası esasına bağlı olarak çalışan sistemi sizi tanımamız için bir kez aramanız yeterli.

444 ÇANAKKALE (17) ÇANAKKALE (17)
Çağrı Merkezine ulaşabilmeniz için 444 17 17 nolu telefonu tuşlamanız yeterli. 444 ve Çanakkale’nin plaka kodu birleşiminden oluşan numaranıza sabit telefonlardan ve cep telefonlarından kolayca ulaşılabiliyor.
444 17 17’yi tuşlayarak Çağrı Merkezi’ne bağlanabildiğiniz gibi T-Belediye ( Telefon Belediyeciliği ) sistemine de erişebilmeniz mümkün.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMİ NASIL İŞLER?
Çağrı Merkezi, Belediye ile ilgili kentlilerin talep ve şikâyetlerini alarak ilgili birim müdürlüklerine elektronik ortamda sistem üzerinden gönderir. Sonuçlanan talep veya şikâyetin sonucunu yine ilgili müdürlükten aldıktan sonra talep sahibine dönüş yapılarak sonuç bilgisi paylaşılır.
Çağrı Merkezi yürütümü sadece çağrı merkezinde görev alan personel ile sınırlı değildir. Vatandaşların şikâyetlerinin en kısa sürede sonuçlanmasını sağlamak amacıyla tüm birimlerde görevlendirilen kişiler de Çağrı Merkezi ekibini tamamlar. Dış saha sorumluları da Çağrı Merkezi’nin en önemli paydaşlarıdır.
Böylelikle kentli ile Belediye arasında bir köprü görevi gören Çağrı Merkezi, daha etkin ve hızlı bir şekilde iletişimi sağlayarak kentlilerin talep ve şikâyetlerini hızlı bir biçimde çözümler. Çağrı Merkezi gerek kentlilerle gerek kurum içi gerekse kurumlar arası iletişimi koordine ederek çözüm merkezi olmayı hedeflemektedir.

 

Çanakkale Belediyesi tüm bu hedeflerin en etkin şekilde yerine getirilebilmesi için Çağrı Merkezi'nde çalışacak personelin gelişimine büyük önem vermiştir. Çağrı Merkezi personelleri belediyecilik ile ilgili bilgi düzeyleri, diksiyon, iletişim becerileri, bilgisayar kullanım düzeyleri, ekip çalışmasına yatkınlıkları vb. konularda bilgi düzeyleri arttırılmak suretiyle eğitimlerden geçirilmişlerdir.
Çağrı Merkezimiz, hafta içi ve hafta sonu 08.00-24.00 saatleri arasında kentliye hizmet vermektedir. Zabıta Şikâyet hattına (153) ve Su Arıza'ya (185) gelen aramalar Çağrı Merkezi tarafından yanıtlanarak çözümlenmektedir.

ÇAĞRI MERKEZİNDEN YAPABİLECEĞİNİZ İŞLEMLER


Çağrı Merkezi Projemiz sayesinde belediyeye gelmenize gerek kalmadan ya da hangi birime bağlanmalıyım tereddütü yaşamadan birçok işleminizi bu sistem üzerinden çözümleyebilirisiniz.
Çağrı Merkezimizi arayarak;
Talep ve şikâyetlerinizi bırakabilir, daha önce yapmış olduğunuz başvurunuzu sorgulayabilirsiniz.
Borç bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
Belediye hizmetlerine ilişkin bilgi edinebilirsiniz.
Sosyal ve kültürel aktivite başvurularında bulunabilirsiniz.
Santral Hizmetinden yararlanabilirsiniz.
T-BELEDİYE’DEN YAPABİLECEĞİNİZ İŞLEMLER
Telefon’da ses kaydı bırakarak işlem yapılmasına olanak sağlayan sistemdir. Bu sistemden aynı zamanda Belediye hizmetlerine ilişkin gerekli evrakları da öğrenebilirsiniz.
T-Belediyeyi tuşlayarak;
Sesli talep ve şikâyet bırakabilir ve takip edebilirsiniz.
Borç bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
Resmi işlemlere ilişkin bilgi edinebilirsiniz (emlak, çtv, ilan – reklam, su, işyeri ruhsatları…)


ZAMANINIZ BİZİM İÇİN DEĞERLİDİR…